20/8-09

kan inte fatta det .
imorgon åker jag till Paula för att sedan gå på Stagedive !!!!!
fan vad jag längtar. det kommer typ att bli bäst ? :D
Fan vad jag längtar att få stå och hoppa som en galning på Sonic och Dead By April igen !
Och självklart att få träffa Paula !
har skrivit klart min packlista , men jag vet att jag kommer att glömma något iallafall.

Ikväll så ska vi nog låta Sunny springa på volten för att se om hon är halt, vilken jag inte tror att hon är. Vi lät henne springa av sej på volten för någon dag sen och min häst har nog världens vackraste trav. helt otroligt.

men idag följer kameran med , om det blir något det vill säga.

Kommentarer
Postat av: Paula

Ja, det kommer verkligen bli grymt kul! :D Det komemr bli så jävla bäst!! :D <33 Fyfan vad jag längtar! :D<3 Både att få träffa dig, stor höjdpunkt ju! :D <3 Och sen att gå på Stagedive med dig! :D<3 Liksom, kan det bli bättre eller! :D<33

2009-08-20 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0