22.24

god kväll !

ganska mysigt nu såhär på kvällen, det är kolsvart och det ända jag hör är blåsten utanför och vattnet , och det låter helt underbart.

orkar inte påbörja på en ny design, jag är jätte-trött. jag har ju faktist gått upp ganska tidigt de senaste dagarna, förut idag då jag fick sova till elva ungefär, men då fick jag ju gå upp vid fem och sen gå och lägga mej vid sex igen.

imorgon bitti blir det ännu jobbigare. vi ska upp vid fyra och hämta kräftburarna . men sen får vi ju iallafall gå och lägga oss, och sen är det raka vägen hem i flera timmar i bil.

men det är bara att bita ihop, förhoppningsvis så kommer jag att somna i bilen  som jag gjorde på hitresan .
men nu så ska jag dra mej till säng, ska som sagt upp vid fyra i morgon bitii  och vara ute på vattnet i va 45 minuter. det är bara att bita ihop, uppdaterar kanske en gång innan jag åker i morgon. annars så blir det under bilresan hem eller när jag har kommit hem helt. som sagt, batteritiden är ju knappt en kvart längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0