26/8-09



hmm, ge mej sommarlov igen ?


hej sämst uppdatering, men orkar fan inte när man är i skolan, och vi har inte fått våra skoldatorer än, de kommer i morgon.

och i morgon har vi också köket för första gången denna termin med våran nya lärare. om jag ser fram i mot det ? nej.
dels för att jag jag inte gillar köket så mycket.. och för att jag måste klippa av mej Hultsfred - och Stagedive-bandet !
fast innan jag åker i morgon ska jag tejpa de mot handleden så de inte ligger i vägen, då kanske de inte märker något..

borde igentligen sova för länge sen , men jag pratar med Matilda om Dead By April , hur lätt är det då att gå och lägga sej  ? Är ju liksom mindre än en månad kvar !!!

well , nu ska jag hoppa in i duschen ! ses nog i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0