Internet - trassel



haha , me right now. not a beutiful view..

mitt internet har inte funkat som det ska igår, det var helt dött hela dagen så därför har det inte blivit någon uppdatering.
linnea ska uppskatta varje minut av sin kamera, jag ska uppskatta varenda minut av mitt internet.
men som sagt, eftersom att jag inte hade något internet så har jag suttit och roat mej i paint.



ikväll blir det bio med moa och mamma, och godis på femhundra sorter!
vi ska se på sommaren med göran , det sägs att den är bra så jag hoppas det.
moa kommer om drygt 50 minuter , så nu ska jag börja sminka mej , klä på mej i de kläderna jag ska ha, föna och fixa håret och hela baletten. skriver nog mer ikväll !

Kommentarer
Postat av: melanie

svar: ja det har jag, jätte bra! och skit snygga naglar, kramar

2009-08-11 @ 17:07:39
URL: http://melaniees.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; haha :D

vad gör du? :)

2009-08-11 @ 18:08:28
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0