Jag är fortfarande vaken..



spöregn idag , ursh.


vafan gör jag vaken nu !??


nej nu ska jag gå och packa (som jag fortfarande inte har gjort !!) och sen stupa rätt ner i sängen. duschar i morgon bitti istället, får gå upp en kvart tidigare än vad jag egentligen skulle ha gjort.
jag kommer att ha mycket att göra i morgon, duscha, sminka mej, klä på mej, äta frukost och på det så ska jag också göra kyckling-wraps med sweet thai chili sås, som jag gjorde idag till stranden.

asså gud, jag måste verkligen sluta att skjuta upp saker hela tiden.
Speciellt när skolan börjar, annars vet jag inte alls hur allt kommer att sluta.
 
kommer åka här ifrån vid nio i morgon , kommer förmodligen att uppdatera i bilen om allt fungerar som det ska .

jag ursäktar för det här otroligt unödiga inlägget , och jag har en aning om att det är ytterst osammanhängande, brukar bli sån när jag är trött.. ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0