Nattblogg



ska försöka få ihop pengar till ett mikro-objektiv i höst, det här duger inte längre, haha!



jag ursäktar för dåligt uppdaterande idag , har haft noll insperation och det har faktist åskat och blixtrat här så internet har inte varit tillgängligt.

imorgon vid ett-tiden så ska jag åka hem till moa , har aldrig varit där konstigt nog , men det ska bli jättekul . ska ta med mej kameran , så det blir nog en del bilder när jag kommer hem, så får vi se hur många av de jag vågar lägga ut på bloggen.. när vi är ute och fotar så brukar bilderna inte bli så fina.. hehe.

men aldeles snart så ska jag gå och lägga mej , god natt!


Kommentarer
Postat av: lisa

svar: tack :D fast överkroppen kanske inte var denbästa på den bilden..

rider du? :)

2009-08-19 @ 14:20:18
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0