tankar



Snart är sommarlovet slut. Vi börjar den 24de (på moas födelsedag! grattis i förskott!!) och jag vet inte om jag längtar eller inte.
Även fast jag verkligen har mått så jävla piss-skit-dåligt den här sommaren , så vill jag inte att den ska ta slut.
Visst, det ska bli skitkul att få träffa alla i sin klass igen , men samtidigt har jag en sån jävla ångest.
Ångest över allting. 
Jag önskar att jag bara kunde spola tillbaka tiden , då jag var liten, och det värsta som kunde hända var att armen på barbie-dockan skulle gå av , eller att min bästa kompis lillebror skulle klippa av håret av den. (som bara hände saga, hihi)
Den tiden vill jag ha tillbaka.

jag vill att alla mina vänner, de vet vilka de är , ska veta hur jävla viktiga de är för mej.
 jag skulle inte ha klarat mej utan er ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack!! <3

jag klarar mig inte utan dig.

älskar dej <3<3<3<3<3<3

2009-08-20 @ 12:09:33
Postat av: saga

tid går inte att återvinna, men kärleken är evig:)<3333

2009-08-20 @ 16:34:59
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

vilken söt häst! :)

2009-08-22 @ 10:14:17
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0