Tidig Morgon

hej bloggen !

idag har jag varit uppe tidigt . redan vid kvart över åtta. Vi åkte till en strand och skulle bada och tränings-simma Malte .
Jag ställde mej och stekte kyckling , gjorde en supergod avokadoröra och gjorde wraps till mej och mamma till frukost som vi åt på stranden. Det blev supergott faktist.

Kameran följde med, men jag gömde helt bort att ta några bilder . Låg bara på stranden och småsov.
Nu, när klockan är 11.15 så har jag inte mycket att göra, så jag funderar på att kolla på en ytterligare Beck-film. (ja,  jag älskar Beck ! )

ikväll ska jag och sandra hitta på något , ut och fota tror jag att vi bestämde.
och i morgon åker jag till Örebro i två dagar. Datan + internet följer med, så jag hoppas att det funkar som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0