www.gratisbio.se


klicka på bilden för att komma till Gratisbio.se!



god kväll bloggen !

jag skrev ju för ett tag sen att jag hade blivit medlem på gratisbio.se , och vill ytterligare tipsa om denna sida.

sidan är superbra, och jag har snart tillräckligt många poäng för att få hem mitt första presentkort på en valfri affär!
Det är super-enkelt att samla poäng, med många olika sätt på att samla poäng, t.ex :
*besöka hemsidor.
*värva kompisar (vilket är min favorit , jag menar, poäng och vänner uppskattas alltid! =) )
*besöka hemsidor
*man får t.o.m poäng för första gången man ändrar sin profilbild!
*skriva i andras medlemmars gästböcker
*bli vän med andra medlemmar

jag menar, det är ju super enkelt!
själv tycker jag att alla borde tänka på att registrera sej, det går fort att få ihop poäng och man skriver med andra medlemar och får nya vänner och kontakter.

För att komma till hemsidan så tryck på bilden ovan, eller tryck på denna länk:
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=181505



anledningen till att jag tog bort namnet är att jag inte vill hänga ut henne, men jag fick ladda upp det med bild och vad hon skrev. :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Sötiiis :D <333

ALLA , BLI MEDLEM!

ROLIGT OCH ENKELT!

2009-08-07 @ 00:49:24
Postat av: melanie

svar: ja, haha smart :D

2009-08-07 @ 07:19:38
URL: http://melaniees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0