Nu drar jag mej mot båten!



Eller njae, jag ska åka härifrån om 25 minuter.
Som sagt, nu så ska jag till APU platsen och ha julbord.
Vet inte heller när jag slutar, men min handledare sa igår när jag pratade med henne i telefonen att jag kunde få sluta lite tidigare så jag hann med sista båten hem och slipper sova kvar, men då skulle jag helst ha varit där lite tidigare.. Men när jag pratade med henne i morse så sa hon att jag kunde komma vid fyra ungefär iallafall. Så får se hur det blir.

Menmen, jag ser verkligen fram imot detta julbord, har ju bara varit med som personal två gånger, och det var i skolan förra året. Så det ska bli kul att få se hur det går till "på riktigt" , eller hur man ska säga.
Uppdaterar kanske om jag hinner med båten vid halv tio, och det beror på hur trött jag är också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0