Sista APU dagen

Idag var det sista APU-dagen. Det känns lite konstigt. Att på måndag är det skolan igen efter tre veckor . Jag kommer faktist att sakna min apu-plats. eller snarare människorna där.

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, med tanke på att jag jämt har haft otur med praoplatser, redan i åttan, så har jag verkligen trivits (trivs, vad fan heter det?!) Men nu kom jag till ett ställe med snälla och trevliga människor.

I slutet av dagens arbetspass så satte vi oss och fikade , och då kommer Janette med en lite burk inslagen i omslagspapper, rött paketsnöre, en kotte,  julgranskula och en liten kvist på , riktig julkänsla. I burken så låg det julgodis (har gjort så mycket julgodis under de här tre veckorna, haha!!) , bland annat några av de recept som jag hade gjort. Blev så grymt glad, att de över huvudtaget hade tänkt på mej och lagt ner tid på att slå in burken.

Även fast jag vet att ingen av personalen där kommer att läsa det här, haha, så både tror och hoppas jag att de vet att det var den bästa praktikplatsen jag har haft. Kände mej verkligen hemma, trots att jag var grymt blyg. 

 T A C K !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0