22.30

Min uppdatering har inte varit på topp idag märker jag , men jag har haft annat för mej denna varma sommardag .



Just nu sitter jag och kollar på resor till thailand, (jag vet, jag har precis kommit hem....) och jag hittade ett sånt himla fint hotell som ligger i Patong ,  och det var kärlek vid första ögonblicket, eller hur man nu brukar uttrycka sej.
Jag önskar att jag hade en plånbok som är hög som en gran. :)


Men i morgon så ska jag och min familj äta middag hos min moster och hennes man + några andra släktningar. Ska bli kul , eftersom att det var längesen jag träffade dom.
Och lite extra kul är det att få träffa kusinernas nya familjemedlem igen, deras lilla labbevalp Rufus!

Ska också handla mat så jag klarar mej över helgen hemma , för sen drar jag till HULTSFRED!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilgot är faktiskt också ganska nu..haha

2009-07-03 @ 19:06:50
Postat av: evelina

jag vet. haha .

2009-07-03 @ 22:17:48
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0