home

nu har jag kommit hem. kom hem för ca 1 och en halv timme sen , men jag har inte hunnit uppdatera bloggen tills nu.
Vi åkte ju som sagt till ingmarsö idag och åt på skeppskrogen där, och deras mat är helt underbar.
Jag fick faktist köra båten både dit och hem, fast jag inte riktigt ville så blev jag tvingad till att göra det , haha .
Jag har inte laddat över bilder från idag , så det fixar jag i morgon.
Ska också ladda upp bilder från Hultsfred och mer bilder från Thailand, men det kommer senare.

imorgon ska jag och mamma se på bio  , ska bli skitkul faktist. Känner att jag inte gör så mycket med mina föräldrar så det ska faktist bli kul. Ska försöka få med henne en runda på H&M och Gina också , har lite saker som jag skulle behöva, och även lite saker som jag inte behöver men vill ha.

Updaterar väldigt kanske innan jag går och lägger mej, är så trött så mina ögon ramlar ur snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0