Ingmarsö Stekhus & Brygga



hej bloggen !

har som sagt bakat sega kolakakor idag, och de vart faktist lyckade ! sitter dock och mår jätteilla efter ca tre styckna, så jag ångrade att jag bakade de nu för stunden....

I morgon åker jag och min familj och maggie och PJ , som är våra grannar , till Ingmarsö Stekhus (men jag lär mej aldrig och säger jämt Ingmarsö skepskrog) , och det ska bli jättemysigt. Ska bli härligt att åka båt igen, för det var ett tag sen.

och jag tror att jag börjar bli sjuk. jag fryser hela tiden och dricker mer än vad jag brukar, och så kan jag få huvudvärk, men det försvinner dock efter några minuter. Bara jag är frisk på fredag, fyller 17 då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0