Marshmallows





Asså det var typ flera år sen jag käkade marshmallows, så ikväll så skulle det bli ändring på det !
Jag köpte en påse för några dagar sen och ikväll öppnade jag den och grillade. Marshmallows är så gott så det inte alls blir gott, som sockervadd ungefär.

Nu sitter jag hemma med My Name Is Earl , mineralvatten och en skål med ny poppade popcorn, lovely. imorgon ska jag bjuda hem Sandra som ska sova här och äta middag, tror jag iallafall.
Härligt att få lite sällskap , även fast jag har moster och hennes man bara några meter ifrån här.

Plus att jag tycker att Moa ska komma hem nu .

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig idag :)

2009-07-03 @ 23:42:02
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0