Nattblogg



förlåt för sämst uppdatering, men jag har verkligen inte orkat trots att jag bara har varit inne idag. Har varit så himla trött så det inte är sant idag, känns nästan som om jag börjar bli sjuk igen..

menmen, imorgon ska jag och min familj åka ut med båten till Ingmarsö Stekhus och Brygga om det är fint väder och så ska jag försöka att peta in en ridtur där imellan också. Men jag ska försöka gå och lägga mej i tid ikväll så jag ska börja borsta tänderna och sen ska jag faktist gå och sova.

Uppdaterar nog i morgon när jag har vaknat, annars får ni vänta tills innan vi åker! kram

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Du borde verkligen läsa den!

The secret är en riktig gåva!



Men jag kommer berätta mer om den på

min blogg senare, så många undrar ju

vad den stora hemligheten är!

But later you will know the secret.. ;)



Hur är det med dig då?

KRAMAR PÅ DIG!

2009-07-29 @ 15:03:47
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0