Nattblogg


<33



nu är jag lika trött som våran hund Malte är på bilden..
Kvalitén är skit , men den är tagen med webbcamen, så där är förklaringen.
skulle igentligen ha gått och lagt mej för lääänge sen, men sen så fastnade jag med att måla om naglarna .
 Skulle egentligen ha målat med mina två nya lack som jag fick av Sandra, men de är kvar hemma och jag ska sova hos mamma och pappa inatt,
så nästa nagelstyling blir det med de det skimmerlila lacket som jag fick! tack sandra !
Klockan är 00.47 och jag har ingen aning om vad jag gör uppe, men jag måste låta naglarna torka innan jag kan gå och borsta tänderna och sånt innan.

Och dessutom så känner jag att jag vill shoppa.
Ska fråga senare om någon vill följa med mej till stan/täby och förnya garderoben lite.

Nu ska jag bara låta mitt nagellack torka och sen ska jag sova. bilder på naglarna kommer nog upp i morgon, jag har kvar systemen hemma, och varken mobilkamera eller min webbkamera fångar naglarna hur de verkligen ser ut.

nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hihi så söt :D

2009-07-26 @ 19:17:29
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0