22a Augusti 09 , ca 18.30







Om jag kunde, så skulle jag absolut ha spolat tillbaka tiden till den 22/8-09, ca 18.30.
 Då jag och Paula stog i kön för att jag skulle få autograf plus tid. ♥
Jag saknar då jag skakandes lämnade fram min ticknet-lapp för att få autografer och det största problemet i den sekunden var om jag ville få själva biljetten eller "fodralet" signerat, att få fråga (och jag lät säkert som om jag var tolv igen, haha) "skulle jag kunna få ta bild med dej :'D?" och få ett" ja, visst, självklart!:D"
Och att sen få en till kram och känna hans skägg mot min hals igen, och att sedan gå därifrån med ben som spaghetti.

Paula, du ska bara veta hur jävla underbar den helgen var. ♥♥

 


Kommentarer
Postat av: m'

vsg o tack :D!

händer hos dig då? (:

2009-09-04 @ 23:37:44
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Nawh du är så söt =)

2009-09-05 @ 00:18:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: m'

okej :)

funderar också på o krypa ner i sängen snart :D

händer imorgon ? :) eller ah man kanske ska säga idag :P

2009-09-05 @ 00:25:18
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-05 @ 11:10:43
Postat av: m'

gud vad mysigt det låter! :)

ska träffa släkten och sen bara mysa framför en film ikväll :)!

ja, jag med :D

2009-09-05 @ 12:33:24
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Paula

Aaw! :D<3 Jag längtar också tillbaka jättemycket, en av de bästa dagarna ju! :D<33 Lix det var ju första gången man var på en riktig festival och det med dig, det kan fan inte bli bättre! :D Lix festival med en livs levande Evve är toppen! :D<3 xD

2009-09-06 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0