Tidig Morgon

hej bloggen !

hade som sagt kräftskiva igår. vi hade det skitkul verkligen. sjöng singstar, pratade, skrattade och ja. hade skitkul iallafall.

Just nu så känner jag att jag mår en aning illa.. menmen, hoppas bara att det går över när jag och min kusin Cicci ska till stallet senare idag.

haha, jag bara måste nämna att igår så klantade jag till det heeela tiden. Först så var jag nära på att förstöra brödet som jag bakade p.g.a att inte läste receptet ordentligt. Sen så brände jag mej på plåten ganska rejält. Stoppade också in fingrarna i elvispen som var igång. Sen brände jag mej på plåten igen på magen, brände mej i örat på plattången. sen höll jag på att förstöra sockerkakan jag bakade när jag ställde den fel i ugnen..
Menmen, det är väl sånt som händer.. (noot!)


Kommentarer
Postat av: Flizzzan

SV: jag har iaf inte kommenterat. Weird... :)

2009-09-13 @ 13:58:34
URL: http://flizzzan.blogg.se/
Postat av: Corinne

Sv:

Tack vännen! Saknar dig också!

Vi måste ses snart <3

2009-09-13 @ 17:33:54
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0