Musik non stop

Fatta vilken fantastik uppfinnig med hörlurar.
Någonting som slog mej för ungefär ett halv år sedan.
När jag satt på bussen, och lyssnade på djungelboken, och ingen människa kunde höra vad just jag lyssnade på.
Länge leve hörluren.

Ett rädd barn, eller en rädd barn?
Om ena stolen är grönare än det andra, hur säger man om den ena stolen är rosa, och den andra är rosare?
Varför söker Michelle bilder på cameltoes på google?

Nu ska jag fortsätta med mitt arbete om miljöförstöringen.


Kommentarer
Postat av: michelle

Hahahahaha Så jävla bäst! xD <3

2010-04-12 @ 20:22:20
URL: http://miicha.blogg.se/
Postat av: Sofia

Google är din vän!!! Tror jag fick fram att det heter ett rädd barn..eller varför inte ett rätt barn hahah jag är såååå rolig. Sen heter det att stolen är MER rosa.

2010-04-13 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0