List it

JAG HAR:

Ett förhållande: Ja ♥
En bästa vän: Ja ♥
Haft ett seriöst förhållande: Är i ett nu ♥
Blivit kär vid första ögonkastet: Haha nej
Vet personen du gillar om det : Ja det vet han
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrikit åt en lärare: Nej
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nejdå, man är bara ung en gång
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nej
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja
Rökt: Ja

DAGENS:

Klädsel: Stor tjocktröja och underkläder 
Frisyr: hårspänne
Låt: Pretty Fly (for a white guy)
Vill ha: säger om en månad! Hemligt änså länge :')
Sjuka: Förkyld
Drog: Yoghurt
Köp: har inte köpt något idag
Godis: inget
Attityd: Glad
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: tänkte väl inte så mycket, vet ju hur jag ser ut

FÖRSTA:

Bästa kompis: Saga ♥
Bil: Min första bil var en EPA-traktor
Kärlek:  Ted älskling ♥
Husdjur: Min första egna var en kanin som jag döpte efter mej själv, annars var det en katt som hette Mörtvigg.
Semester: Gran Canaria
Jobb: Ljusterö Krog
Köpta skiva: haha, det kommer jag inte ihåg
Piercing: Naveln när jag var tretton.
Konsert: Jag kommer inte ihåg, men den senaste var Thåström
Fylla: Kommer inte riktigt ihåg faktist

SISTA:

Personen som smsade dig: Älskling
Personen som du kramade: Älskling
Personen som ringde dig: Älskling
Personen som du kysste: Älskling
Du sa till din pappa: Älskling. haha nej jag skojade bara, jag kommer inte ihåg.
Person du sa ‘jag älskar dig’ till: Älskling
Alkoholdrycken: Likör
Bilfärd: Från tempo och hem
Filmen du såg: Någon som gick på fyran i söndags, sämsta någonsin.
Gången du grät: i går.
Måltiden: Yoghurt

SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm:  kanske
Våga hoppa bungyjump: kanske
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: ja
Kalla dig själv lycklig: lyckligare än någonsin
Hellre ta bilden än vara med på den: IBland
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: ibland måste man
Kunna springa 50 mil: vem kan inte??

VAD:

Gör du just nu: svarar på frågor och ska snart städa så det är fint tills ted kommer hem
Ska du göra imorgon: prata med SYVen om mitt programbyte
Säger du till dig själv när allt känns fel: pratar med ted då
Har du med dig in på bion: en vän :)
Är det för färg på dina byxor: haha jag har inga byxor på mej, sexigt va?
Är det för väder hos dig just nu: rätt fint, som det brukar vara i slutet av augusti
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: jag tycker att händer, dialekter och språk är sexigt så det är väl det.
Skulle du göra om du vann på lotto: antar att det är höga summor det handlar om så jag skulle nog ha betalat en riktigt jävla bra make up artist utbildning om jag inte kommer in på frisör.



God Morgon Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0