Dag 1 - Om Mej

En presentation om sej själv är så himla svårt tycker jag, men jag ska göra det bästa.

Jag är en glad, sprallig 18 årig rödtott som älskar allt inom mode, hår, smink, hästar, och min pojkvän.
I min egna familj är det jag, min mamma och min pappa. Vi bor ute i stockholms skärgård. Visst, det är fint och så, men jag kommer att flytta där ifrån såfort jag går ut gymnasiet och skaffar mej ett jobb.
Att alltid ha en familj som ställer upp för mej betyder något enormt, men att ha två är ännu bättre.
Min andra familj är Teds familj. Redan från första gången jag träffade de så har jag blivit välkomnad med öppna armar och de betyder minst lika mycket som min egna familj.
Jag går mitt första gymnasieår i frisörlinjen på en gymnasieskola i Åkersberga.
När jag blir stor vill jag arbeta inom smink och skönhet, helst sminka för modevisningar och modeplåtar.


Jag och Jennifer. Läs hennes blogg HÄR!


På min fritid så lägger jag enormt mycket tid på att vara med min pojkvän. Jag hänger också i stallet och jag försöker väcka ett hästintresse för Tedde också men det enda han gillar är hästkrafter.
Eftersom att Ted håller på väldigt mycket med fordon så har jag lärt mej ett och annat inom det området också, och jag tycker faksikskt att det är roligt.
Han har tillochmed väckt ett intresse inom mej så att jag i smyg sitter inne på blocket och kikar lite efter veteranare. jag dör flera gånger om om han läser detta...
Jag och Ted har även nio akvarium ihop så vi har ett intresse för djur gemensamt. Alla akvarierna är dock inte i gång.


Kommentarer
Postat av: jennifer kiing

sexig blondin måste jag säga! och jag hörde även att hon ska lägga ner sin sexiga blogg så att länknigar gör saken bättre!! HAHA sötnos<3

2010-12-15 @ 21:58:51
URL: http://absolutjenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0