21/1-10

Min uppdatering har varit helt värdelös. För att ni ska veta vad som har hänt i mitt liv under de här dagarna är ungefär det här : ingenting . Ligger hemma med en förkylning, så det har inte hänt någonting.

Men idag så belönade jag mej själv genom att beställa hem lite nytt från H&M.

 armband, 39,50 kr.

lila solglasögon, 49,50. Älskar färgen !

Hallonröd blus, 99 kronor

Blått linne, 99 kronor

Vitt linne , 99 kronor.

Paketet kommer att komma i April för att linnerna inte finns ute i butik nu, om jag förstog rätt.
Så jag bestämde mej för att vänta och få allt i samma paket , slipper betala dubbel frakt och så.
Och allt är ju mer vårkläder, känns mycket roligare att få hem nytt till våren .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0