Gott Nytt År



shieeeeeet assåååww vilkewn uppdawteriwng jawg hawr hawft!!

okej, jag vet inte var man ska sätta alla jävla w och sånt shit . fail. eller nått.

nytt år nu ju, nya mål. som alla skriver. bra inspiration jag har, men jag har inte haft något vettigt att skriva om.
i mellandagarna så åkte jag och moa in till täby och skulle handla. hittade en halsduk från H&M, men ingenting mer. Åkte in dagen efter och kollade på new moon . skulle ju se den såfort jag hade läst ut boken, men jag har fortfarande inte läst ut den . fastande inte för den alls.

menmen, ett inlägg nu, kanske ett i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ditt hår blev jääääätte fiiiiint :D <3

2010-01-01 @ 23:49:59
URL: http://thatsriight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0