1 september




Första september. Är det bara jag som tycker att det är början av september jätteofta..?

menmen, min dag har varit helt värdelös.
Hade möte med SYV vid tio, och som alla vet så går mina bussar som en kyss i arslet så var tvungen att ta åtta-bussen.
Inte nog med det, så har jag blivit förkyld, snorig och förjävlig, men var "tvungen" att åka iallafall.
När jag väl kom fram säger SYV:en att hon inte har mer att säga och att mötet ställts in. (TACK!)

Så det betyder att jag egentligen kunde legat hemma och degat hela dagen och försökt bli frisk, istället för att gå upp vid sju.
Och inte nog med det, så går bussarna lika illa hem så jag var tvungen att vänta i tre timmar för att komma hem.

UNDERBART!

Imorgon har jag möte med rektorn vid 13.00. Hoppas att det ger mej mer att gå på..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-09-01 @ 20:26:23
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0