14/2-2011 - 21,52



Min alla hjärtans dag var helt perfekt.
Det började med att älskling satte mej på sängen och sedan började han att fixa ute i köket.
När jag kom ut, så spelades det kärlekslåtar från högtalarna, tolv levande ljus och torkade rosblad låg på bordet, maten var klar och det var helt perfekt.

"Bara så du vet så ska vi inte börja i köket" sa han till mej. Då tog han mej till vardagsrummet , där han hade tänt levande ljus, sattit upp lysen som lös i botten av akvariet , så våra skuggor låg på väggarna.
Där öppnade han en cider som vi delade på.
Sen berättade han hur mycket han älskade mej, kramade mej och kysste mej.
Han plockade upp en godisask med geléhjärtan och sen satte vi oss i soffan och bara njöt av varandras närvaro.

Vi gick vidare till köket.
Han hade gjort en toast skagen "med en touch av ted", med blodgrape och citron serverad på en baguette.
Efter det så plockade han upp ringarna och han trädde på min ring på mitt vänstra ringfinger.
Han kysste ringen på mitt finger och berätta hur mycket han älskade mej.
Jag gjorde detsamma.
Klockan var 21,52.

Resten behåller jag för mej själv.
Det kunde inte ha blivit bättre. Jag älskar dej över hela mitt hjärta , älskling. Du är det bästa som jag vet ♥

Kommentarer
Postat av: Corinne

Ååååh! Det låter ju helt underbart! :)

Grattis till er båda! :D

2011-02-23 @ 15:48:31
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0