Dag 3 - Mina föräldrar

Mina föräldrar, I mitt badrumsskåp.

Jag tycker att "mina föräldrar" kanske inte är så intressant att skriva om  - så jag bytte den till "i mitt badrumsskåp" istället.



1. Rosa/Brun neccesär med smink jag inte använder så fruktansvärt ofta.
2. Grå neccesär som jag använder dagligen.
3. Dosa med ögonskuggor
4. En hårborste, en fönborste och en borste för hårförlägning
5. Deodorant
6. Make up borste till ögonskugga
7. Maria Nila Hair lotion
8. Maria Nila Repair And Shine
9. Inpackning, Sassoon
10. Lösnaglar, tippar
11. Dekorationer till naglar
12. Depend Nagellacksbortagning , oljefri, färgfri och acetonfri



1. Mousse med värmeskydd
2. Värmeskydd
3. Hudlotion
4. Brun utan sol
5. hth hudlotion
6. ansiktskräm med brun utan sol effekt
7. Dust it
8. Baciron
9. liten del av min samling nagellack
10. Sminkborttagning
11. Hårklämma, ögonbrynnoppare, hårklämma, nageltång
12. Smycken

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0