Vet ni ?

Det är mycket roligare att blogga om man får lite kommentarer .

Idag har varit en kämpig dag.
Nästan känts som om allt som kan går imot mej.

Fast några ljuspunkter har det faktiskt varit.
Jag fönade och tuperade Jennifers hår. Äntligen har jag fått lite kläm på hur man får upp volymen med fön.
Annars har det inte gått bra alls.

Började med att bussen inte kom efter en kvart - så efter det blev jag upp-plockad av min gamla dagmamma , bussen blev allt som allt försenad i 20 minuter ,  jag missade nästa buss p.g.a att färjan åkte iväg sent och kom då sent till första lektionen. Underbart ?

Ikväll blir det myskväll med Ted , annars inget annat planerat. Hörs när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Usch då.. :( Hoppas allt är bra nu iaf. :) Du får ju träna på mej hur mycket du vill också med föning och håruppsättningar och allt vad ni nu får göra! :D<3



Tycker att vi kan ses under lovet gumman, det skulle vara jättemycigt att gå och ta en fika eller en öl. pusss<3<3

2011-02-22 @ 18:51:11
URL: http://schizomiicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0