Today



Jeansleggings - kappahl (shit, kärring jag är)
Tröja - H&M
Väst - Lindex
Halsband - kosta outlet, (JC)
Örhänge - Lindex




Ikväll äter jag hos mami och papi, eftersom att tedde kommer hem vid tio knycket efter sin praktik.
Idag serveras det kräftor, sen oxfilé och semlor får avsluta.
Awesome.

Idag hade vi frisörkunskap, gjorde "det vanliga", klippte ökande längder , samt rullade lite permanent.
Efter lunchen hade vi egen hårvård - så jag placerade Jennifer i shamponeringen och sen fönade jag henne och tuperade för volym.
Känner bara mer och mer att jag har gjort rätt val med programbytet - trivs till 100 %!

Kommentarer
Postat av: frida

Sv;jaha va roligt! Welshar är ju såå fina! Själv har jag en 4 årig newforest :)

2011-01-21 @ 18:29:37
URL: http://pahastensrygg.blogg.se/
Postat av: matilda

Jätte fin blogg!

2011-01-21 @ 20:36:58
URL: http://tildasfurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0