Dag 06 – Min dag

Okej , dags att köra igång med "30 dagar" igen.

Min dag.
Dagen började med att jag vaknade av att Teds väckarklocka väckte mej då han skulle iväg på utvecklingssamtal.
Just idag då jag har en extra ledig dag så ska han ligga och snooza flera gånger.

När han väl går upp så kunde jag inte somna om.
Under dessa timmar då jag var hemma själv så tog jag det bara lungt.
Det är nu det börjar hända lite grejer.

Jag får ta fyrhjulingen till färjan för att hämta hem Ted där. Ca 2oo meter från färjan och bensinmacken så får jag bensinstopp och fick rulla fram skiten.
-Tanka, sen åka till affären där vi hämtade ut puchdelar, träffade moa och åt glass i vårsolen.



Åkte hem , satte fyrhjulingen i ett dike men fick hjälp av en bil som stannade för att dra upp oss.



Väl hemma åt jag lunch.

Sen åkte vi till stallet.

Kom hem.



Tedde gjorde mat.

Och nu ska vi börja städa lite på tomten.
See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0