Dag 08 – Ett ögonblick



Ett av mina lyckligaste och mest underbara ögonblick under mitt 18-åriga liv var den dag jag fick min hästapålle Sunny.
Jag kan inte förklara med ord vilken lycka jag kände då.
Jag tror att jag var elva år gammal och mamma gav mej Sunnys pärm. Jag hade ingen aning om varför jag fick den men började bläddra i den.

Det kommer upp en massa röntgenbilder och jag trodde jag skulle dö - trodde ju att hennes inflamation i frambenen hade blommat upp igen och att hon var sjuk, visste inte alls vad jag skulle ta mej till. Frågade mamma om hon var sjuk , men hon sa att jag skulle fortsätta bläddra.

Bläddrade fram till köpeavtalet. Trodde det var ett elakt sätt att tala om att Sunny skulle lämna vårat stall och att jag aldrig mer skulle se henne. Frågade om det verkligen var så, "öppna det" fick jag till svar.
Där stod att den nya ägaren till världens underbaraste varelse var jag.
Det bästa som någonsin har hänt mej ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie - Tävling på bloggen! ^-^

Fin bild! :D

2011-04-05 @ 18:22:07
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0