01.10



Några "citat" från thailand ;

nejmen det var här också!
Jag vill också ha one rice!
Dont be afraid...!
Can i kiss your hand?
MOA, KYSS MEJ !
Det luktar skit !
Fyfan vad jag är kissnödig !
Pizza burn !
Little Miss Chatterbox
Eeh, fyra. va? fyra. Va?! OOJ JAG TRODDE VI HADE KÖRT OM!
Why?! why?!? Why dont you like indian food?!

och en jävla massa skratt.

och ett vykort är påväg till saga och sandra, var lite sen med att posta dom, men de kommer snart !
Och saga, du ska få din lilla present från thailand också ! Får inte glömma det. :)


och nu borde jag verkligen hoppa i säng, så grymt trött. I morgon ska jag åka till Mariefred och hämta våran vovvsing, så det blir kass uppdatering då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0