08 Juni

Hej !


Jag heter Evelina , född 1992, så jag fyller snart 17 år.

Jag bloggade förut på www.evelinski.blogg.se men valde att starta en ny blogg .


På min fritid så är jag i stallet med mitt welsh cob-sto , Sunny, som är 18 år , vara med mina vänner, resa, och fota med min Canon 450D, allt mellan himmel och jord helt enkelt.


Jag håller på att avsluta första året i gymnasiet , linje Hotell Och Restaurang, och det är jätteroligt.


Eftersom att bloggen är ny så ser den rent utav förjävlig ut nu, men jag lovar, såfort jag får igen min skoldator (slutet av augusti.....) så lovar jag att fixa en bättre design .

Med första inlägget i bloggen så lyfter jag på hatten och tackar för ikväll , nu ska jag hoppa i säng , (håll ut, sommarlov på fredag!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0