12de Juni

Skolavslutningen idag. Vädret var piss och det är kallt , och jag var tvungen att gå ner från vägskälet för min buss inte gick ner som jag trodde att den skulle göra.

Jag kommer att sakna min klass, men det kommer ändå att vara så himla härligt att ha två månader ledighet, och jag ska inte jobba i sommar, jag får leva fattigt, men jag ska bara ta det luuuungt , hade ändå inte tänkt att att shoppa i sommar då jag ska göra det i Thailand (ÅKER PÅ SÖNDAG!!!!!!!!!!!) .
Tömde också mitt kort idag så jag har allt i kontanter som jag ska växla in på arlanda. lovely..

Mamma och pappa är på 80årsmiddag, jag orkade inte följa med pga olika anledningar, så jag är hemma idag. underbar start på sommarlovet...

Kommentarer
Postat av: saga

hör bara av dig om du känner dig lonely,sweetheart;)<33

2009-06-12 @ 18:41:32
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0