Darling, im home !



Nu har jag kommit hem från thailand, och jag längtar så himla mycket tillbaka!!
somsagt, vore det inte för djuren och kompisarna så skulle jag ha varit helt ledsen, nu är jag bara halft ledsen. ;P

Men jag ska redan börja kolla efter en ny resa, den gången så kankse jag inte behöver betala för min resa själv.. ;)
Vi skulle vilja åka till Kata eller karon, så vi kan åka till Patong Beach . Denna gång var vi ju Krabi - Ao Nang , det var jättefint, men ganska lungt .



så här "söt" var jag när vi var på Poda island , när jag vann i vänd tian , jag kan ju säga att jag roade några thailandare som körde long tail båtar, de skrattade som fan medans jag försökte få med moa i "Älskade ängel, du är sann, älskade ängel, du är en man, du är stor och stark och snygg, hos mej så är du trygg, och du är min".
Skamm den som ger sej.

Bloggar lite mer senare, min käre mor står och tjatar på att jag ska packa upp min resväska. (som jag tolkar det, ställ in den i ditt rum och plocka upp den när fan du vill)

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAG HAR SAKNAT DIG!!!!



hahah tycker de låter som en bra tolkning :)<3

2009-06-30 @ 14:46:14
URL: http://thatsriight.blogg.se/
Postat av: Palle

Åk till Kata beach, Peach Blossom resort, sketa bra hotell! :D <3

2009-06-30 @ 20:50:33
URL: http://paloosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0