Ledig Dag

I morgon är jag ledig, så himla härligt, och på fredag är det sommarlov , och på söndag är det Thailand!
Helt ofattbart .
Så imorgon ska jag bada min häst så hon blir ren och fin, börja packa och välja ut klänning till skolavslutningen.
Helt sjukt, fattar inte att ettan redan börjar dra sej mot sitt slut, att det är bara två år kvar av min klass som jag älskar, och att Mickis ska byta skola efter sommarlovet...

Det här året har varit ett av mina underbaraste år av mitt liv, även fast jag inte alltid har varit på topp alla dagar. jag har fått nya vänner, folk som faktist accepterar den jag är, jag slipper höra hur jävla deprimerad jag är, få elaka saker skrivna på mitt skåp och att faktist vara glad när klockan ringer och att jag ska gå till skolan. Jag kommer ihåg de första dagarna i gymnasiet och jag blev så himla lycklig så jag bara ville skrika av glädje för att jag fick ett "Hej!" på morgonen. Jag trodde att det aldrig skulle hända i skolans historia, men det har det.
Detta året har varit blandat av både skratt och gråt, men jag har vänner nu som är glada när jag är glad, och stöttar mej när jag är ledsen.

Tack<3


Kommentarer
Postat av: saga

känns härligt att höra å se dig så lycklig å "skolglad"...:)att du fått igen glöden, å VILL<333

2009-06-11 @ 11:37:20
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman, jag kommer vara kvar eller aa kanske i 1-2 månader efter sommarlovet, så lätt blir ni inte av med mig ;D <33

2009-06-12 @ 08:04:53
Postat av: Mickis

Och en annan sak, du kommer väl ihåg vad jag har sagt? om någon jävel håller på med dig nu när jag inte är i skolan, ring mig! eller smsa! för att du vet att jag ställer upp för dig! Jag vet att du inte har haft det lätt! i will always be there for you girl! :D <333

2009-06-12 @ 08:06:51
URL: http://missielindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0