Tatueringstid - check!!

hej bloggen.


bara nagra dagar kvar i thailand , men vi njuter for fullt av de sista dagarna. Har varit en helt underbar semester med sol, bad, god mat, trevliga manniskor och sota pojkar.

Och nagot som jag aldrig trodde att jag skulle vaga gora, men som jag faktist gjorde, var att snorkla bland tusentals fiskar. Trodde aldrig att jag skulle vaga det, men det gjorde jag. De kastade brodbitar pa en sa alla fiskar skulle komma till en, det var jattelaskigt men en grymt harlig upplevelse.

Idag har vi  varit vid poolen och tagit en ansiktsmassage , och det var helt underbart , och stackars moa har matt illa, men det ar battre nu , sa vi gick ut och at och skulle shoppa lite, men det blev inget av med det .
och , jag har bestallt en tatueringstid sa nu gaddar jag mej for tredje gangen !!!

och grattis alex som fyller arton idag !! <3


bilder kommer upp sa fort jag kommer hem (och det langtar jag inte till om det inte vore for djuren dar hemma <3)

Kommentarer
Postat av: Jonna-Lee

Vad tatuerade du och var?

2009-06-30 @ 11:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0