update fran thailand

sitter nu vid datan pa hotellet. sa himla harligt att antligen vara framme . sa himla kul att det fortfarande ar sa manga dagar kvar.

Idag har vi bara varit vid poolen och sen akte vi till Krabi town och hade tankt att shoppa lite, men det blev inte sa. det slutade med att vi bara at middag , och det blev en forjavla god (och VARM!) pizza. moa tappade namligen en bit pa hennes ben sa hon har fatt en brannskada och en liten brannblasa dar.. stackarn. jag fick dock bara tomatsas pa mej, och det gjorde SKITont.

da gick vi till apoteket och han fragade vad for sorts brannskada det var, och jag kom dar med min hoga IQ och sa "pizza burn!!!" han forstog inte vad  jag sa, sa jag var tvungen att forklara vad som hade hant....

i morgon blir det bara av att ligga och jobba pa brannan och ta det lungt, skulle ha akt till phiphi island men det blev forhinder sa det blir nasta vecka istallet.


Men nu sa ska jag ga upp till rummet, mygg liknade insketer kryllar pa skarmen och jag kanner mej en anings obekvam med vartbitaren slash vandrande pinnen som sitter en  halvmeter bakom oss ....


ses !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAAHAH pussa vårtbitaren / vandrande pinnen från mig :) saknar er <3333

2009-06-18 @ 17:55:25
URL: http://thatsriight.blogg.se/
Postat av: saga

du va ju inte hemma..:(mutter men då hörs vi sen om de där, de e en rätt lång grej:P

Hälsa!!<3

2009-06-22 @ 09:23:36
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0