Höstplagg

Det jag tycker extra mycket om med hösten är alla varma plagg som finns i alla affärer nu.
Älskar att klä mej varmt och man inte fryser fast man är väl medveten om att det är snorkallt.
jag har letat upp några plagg som är väldigt välkomna in i min garderob.

H&M - 399 kronor

H&M - 299 kronor

H&M - 399 kronor

Kavaj - H&M 299 kronor. (okej, kanske inte ser så varmt ut, men gud vad snygg)

Gina Tricot - 149 kronor (ja, jag har en)

Gina Tricot - 249 kronor

Gina Tricot - 59 kronor

Gina Tricot - 129 . Skulle vilja ha en vit också :)

  Skopunkten - 599 kronor. har ett par av de här också.

Din Sko - 499 kronor


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag gillar din klädstil gumman! Vill också vara lika fin som du! :D <3

2009-11-04 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0