Jag är vaccinerad !



oh yes, nu har jag blivit vaccinerad mot svininfluensan.
Själva sprutan gjorde inte så ont, bara nu i efterhand..
Hela armen värker, fått lite feber, huvudet dunkar och är otroligt trött. En värktablett hjälper mot smärtan.

Somnade igår när jag kom hem från skolan. När mamma väckte mej så kunde jag inte rikitgt prata och började gräva runt i soffan.. Man blir lite borta, hehe..:)

Ska ni, eller har ni vaccinerat er?

 



btw, har varit jätte trött den senaste tiden.. märks det i uppdateringen eller..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska igentligen inte ta en värktablett efter att man tagigt sprutan då det i vissa fall kan göra att vaccinet inte ger ett lika bra skydd.

2009-11-15 @ 10:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0