00.37

jag borde gå och lägga mej. jag är så himla trött. mina ögonlock blir bara tyngre och tyngre .

haft dålig uppdatering då jag sov hos malin i natt med michelle med film, guitar hero och en jävla massa skratt.
kollade på Twilight , hade inte sätt den förut och jag älskar den verkligen. halleluja.

när mamma hämtade mej därifrån åkte vi till elgiganten, köpte ny mobil till mej då jag badade med den förra i thailand.. (y) sen till ikea och köpte lite småsaker.

men nu så ska jag gå och lägga mej.

min packning med tandborste ligger kvar i bilen. suck.



resultat av en otroligt uttråkad och trött evelina.
Ni anar inte hur mkt jag har fnissat åt den här och tyckt att jag är roligast i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0