Stallfest

hej bloggen.

har ganska så precis kommit hem från en stallfest hos Hanna med tacos, bad i deras stora utomhus-jacuzzi , fast jag ville inte bada, singstar och efter det gick både mamma och Sofie hem.
Men jag och Anna var kvar och spelade "Apspelet" som det kallades med Mia och Hanna.
Hanna är en dålig förlorare och jag vann. haha.

men vi har haft en grymt kul kväll och nu är jag lite trött. eller egentligen inte. bara lite smått trött. Klockan är ju egentligen tio över tre, men nu är det vintertid. 

Btw, spelade in en video-blogg ca en timme innan jag skulle gå men jag hann inte ladda upp den på bloggen. ska jag ladda upp den iallafall fast den är lite "gammal"? eller..?

Kommentarer
Postat av: Paula

Ja, ladda upp! :D Jag vill se! :D xD

2009-10-25 @ 17:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0