Mitt sommarlov 2010



Juni





Fiskade och det kom en död fisk till bryggan vi satt på



Gosat med bebisar





Åkte till stan med michelle





Ted fick en jättegädda.
Vi campade i fyra dagar





Kusin vitamin tog studenten!



jag red mycket med ida och tillbringade minst 6 timmar om dagen i stallet.



Juli



Blev astända på räkor till akvarium så jag och tedde köpte 6 st.





Det allra bästa med hela sommaren var ju att jag äntligen fyllde 18! åkte på kryssning och mådde som man förtjänade dagen efter.

Hände inte så mycket mer den månaden.


Augusti



Jag var på Ted´s brors bröllop.





Fiskade ännumer..



Fiskade kräftor med Teds familj.







var på typ världens finaste ställe. gissa vad jag gjorde? fiskade, hehe



sprang runt på t-centralen efter en 6 ½ timmars lång bussresa från Kalmar med lysrör i handen.
small nästan upp den på en gammal dam som gick förbi.



Ibland undrar jag om han verkligen älskar mej.. stocken var jätte ostabil, och så fort jag stod på den så sparkade han på den.. puss





min fångst! Största abborren jag nånsin sätt typ.




min första gädda fick jag också.



teddans gädda, den var större än vad den ser ut att vara





släppte tillbaka en fisk.









köpte en 720 liters akvarium. 200 x 60 x 60 cm.

köpt två red tail malar som kan bli uppmot 1,5 meter i det fria.


Och in på det lite djupare.
Vilka val har jag gjort?

Det allra viktigaste valet jag har gjort är att jag har tagit kontakt med våran rektor ang. mitt programval i skolan. jag går ju Hotell och restaurang och passar mej inte alls.
jag har nu sökt Frisör ettan.

Var har jag varit?

Den största delen av sommaren har jag varit hos min pojkvän Ted och hans familj i Kalmar.
Vi har varit ihop ett halv år och vi bor tillochmed ihop, så jag har blivit sambo. Den ni ;)

Vem har jag umgåtts med?

Det kanske inte är så svårt att lista ut. jag har varit med Ted nästan varje dag.

Mer än såhär har jag inte så mycket mer att berätta.
Nu ska jag sätta igång med disken och göra pannkakstårta till min prins lagom till att han kommer hem!

See you!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar ju bilderna på mig! Speciellt eftersom jag har jordgubbskärnor mellan tänderna. Men jag var ju fruktansvärt söt som liten!!

2010-08-30 @ 13:41:35
Postat av: linnea

sv: det är små klistermärken som jag köpt på designshopen tror jag det heter!

2010-08-30 @ 17:14:39
URL: http://linwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0