Very B



det känns så jävla konstigt att försöka slänga ihop ett inlägg på bloggen när den har stått i öde under hela sommaren, så ska försöka göra en back on track på bloggen nu.

Måste dock skylla på att jag inte har haft någon dator under hela sommaren men nu när skoldatorn äntligen är i rätta händer igen så kan jag bara skylle på lathet om jag inte kan snoffsa ihop ett inlägg,  iallafall fem dagar i veckan. (haha självklart så ska dessa tillfällen ske under skoltid)

men nu måste jag fortsätta med min serveringsuppgift, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Wiihooo! :D Söt du är! Saknat det här ju, men inte lika mycket som jag saknat dej! ^^ <3

2010-08-27 @ 18:10:27
URL: http://schizomiicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0