Jullov

Äntligen jullov.
Snart julafton. Jag har köpt världens bästa julklappar. Längtar efter julstämningen, klä granen och ge julklappar. Men det jag längtar allra mest efter är att få åka till världens bästa pojkvän.

Det låter säkert jättefåningt, men hela mitt huvud känns som en gröt.
Det enda jag gör är att gå upp, sätter mitt huvud på automat, gör inget mer än det allra nödvändigaste, kommer hem, lägger mej på rygg i sängen, somnar till lite då och då. Dagens höjdpunkt är då telefonen ringer och "Älskling" står på displayen.
Kunde inte låta bli att tappa kontrollen och gråta hysteriskt i skolan när han ringde och berätta hur mycket han älskade och saknade mej.
Tre dagar kvar.

Ted jag älskar dej, du är det vackraste jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0