Tredje December

Bild från sommar 09, rätta mej om jag har fel

Mycket har hänt sen sist.
Jag har somsagt varit på begravning, ted har klippt en helform som går till axlarna på mej, färgat håret kopparfärgat, varit inne i stan med Jennifer och hittade en awesome topp inne på Gina Tricot.

Fredag idag, vilket betyder att vi har haft en heldag inne i frisörsalongen.
Det var efterlängtat kan jag säga.
Vi klippte gradering och tränade på föning.

Nästa fredag så har vi fön-prov så det är bara att hålla tummarna på att det blir bra. Jag fick iallafall en "aha"-upplevelse idag så tror iallafall att jag får ett G.

Just nu är jag hemma hos mamma och pappa och Teddan kommer om ca 15 minuter så nu ska jag gå och kolla lite på tv så jag inte blir påkommen på bar gärning att sitta framför datorn, nekar jämt till det när jag är ensam hemma, haha! PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0