Söndagar

Söndagar är ju inte direkt kända för att vara en dag då man gör lite nytta.
idag bryter jag det.



Någon som kan gissa vad jag har gjort idag?
Tagit itu med "lite" tvätt. Men det behövdes kan man ju säga..
Läskigt hur mycket en tvättkorg kan rymma..

Nästa projekt; städa mitt rum.
Jag har faktist börjat, så hade tänkt att fortsätta på det nu.
Om det inte blir någon uppdatering ikväll så beror det nog på att dammråttorna har tagit mej gisslan.

Så nu; städa/lyssna på musik/hitta saker jag inte sätt på en evighet och sluta städa för den saken verkade mer intressant.. (detta kan vara en gammal KP-tidning, ett gammalt skolarbete eller något annat ytterst intressant....)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0