2009

okej,eftersom att alla andra har skrivit allt vad de har gjort under år 2009 så ska jag nog också göra det. :) men jag kommer inte ihåg allt vad jag har gjort så.. jag gör mitt bästa.

Januari



Saga och Peach hade nyss flyttat till oss på mora. var dock i december.
Var jätteroligt, men tyvärr så flyttade hon tillbaka till sin förra stallplats.



Sandra fyllde 15.<3

Februari





Pappa fyllde år och vi hade gäster hemma. Rätt kul att jag inte har några bilder på pappa på datorn utan bara bilder på min outfit den dagen.. menmen. pappa fyllde år iallafall.
bilden på pappa ovan är från Thailand 09.<3








Michelle och jag gick ut på apu på Annorlunda Catring i Östermalm. Vi fick höra ett tag att namnet passade oss ganska bra. Marie skrev att vi skulle göra personalen så virriga att de skulle börja steka bananer och servera som en icke vegitarisk rätt. haha ^^
Sista dagen så "firade" vi med en varsin kanelbulle efter att varje dag kommenterat att det jämt luktar kanelbulle.





vi hade datakunskap . var en av mina favoritlektioner då det blev väldigt mycket foto med skolans systemkamror.



jag tror att vi åkte och hälsade på Sunny Sahara på Öland. Är inte helt säker men jag tror det. <3

Mars









jag var på 90års middag på slottskällaren, åt god mat och sofia muttrade lite över att om det skulle vara en månad senare skulle hon fått dricka vin. Fia, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge ;)





jag tog massa kort. som jag gjore de andra månaderna också..



Min bästa vän Saga fyllde 16 år <3

April





Jag och saga vakade i stallet. :) blev inget föl den natten. kommer ihåg att jag slog i huvudet också och fick en jättebula.



Fotade med Sandra.



Kusin fyllde 18. <3
Camilla och Rikard fick sin andra son. :)



Jag flyttade in i mitt barndomshus. Har dock inte bott när något mycket då tv:n är trasig. kul att sitta där ensam på kvällarna utan tv?



Jag föll för Dead By April.

Maj



Jag och Sandra umgicks ganska mycket. Här är vi vid stora kohagen . om jag inte minns fel så cyklade vi.







Jag och Sunny red våran bästa dressyrlektion någonsin.<3



Började tänka på min säkerhet när jag åkte fyrhjuling, hehe.



Solen började titta fram och Figge blir lycklig. :')<3



Vi beställde resa till Thailand!

Juni



Det var skolavslutning och jag, saga, sandra, moa, linnea och palle åkte till gröna lund. dock inte samma dag som skolavslutningen.



Vi åkte till thailand. :)

mer bilder kommer i morgon ! Suttit i flera timmar med det här, fått byta data tre gånger och blablabla. orkar inte mer nu :) fortsätter med att ladda upp bilder från juni månad i morgon!

Kommentarer
Postat av: Sandra

:'D <3

2010-01-03 @ 01:27:47
URL: http://thatsriight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0