Hööks

Kass uppdatering, i know! ska försöka ändra på det när skolan börjar.
idag har vi åkt in till kungens kurva och handlade lite på Hööks.
Köpte en overall till stallet, nu är det slut på kalla ridturer som förstörs av minusgrader !

Fläkten gick sönder i bilen när jag skulle åka av färjan också, typ precis när vi har fått den lagad, haha. 
Då åkte vi förbi pappas jobb så vi kunde byta bil med honom. Låter jättetaskigt att han skulle få en bil utan fläkt, men orkar inte förklara varför, men det är ingen fara om man åker på en gång, om någon fattar.

Men när vi var inne på pappas jobb och jag gick in på hans kontor så hittade jag en liten björn som jag har gjort när jag var fem år i femårs.



är den inte vacker ? ett mästerverk ! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0