13/6-10

 

ledsen för sämst uppdatering, och ännu mer förlåt för ett inlägg som alla skriver nuförtiden, men detta får pryda bloggen för denna veckan, haha..

Jag gillar:

Sommarlov! äntligen är det sommarlov, känns både bra och dåligt, det är liksom mitt sista sommarlov för livet!


Glass. Det finns inget bättre än att äta glass på sommaren.


Vara kär.
Här behövs ingen beskrivning. :)


Jag ogillar:


Regn.
Att sommarlovet började med storm och regn är väl ingen höjdare..


Ensamhet.
Att vara borta från dom som man verkligen älskar, fyfan


Att vara en fattig student.
Jag varken röker, snusar eller dricker så jätteofta, har ingen bil att tanka än så länge, betalar inte min egna telefonräkning men ändå så har jag inga pengar kvar. Det enda jag lägger mina pengar på är mat och elräkning. LOVELY!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! thanks dude ;)

2010-06-13 @ 18:26:59
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: michelle

Lilla gumman då, inget sommarjobb i sommar? Vi måste leka snart, saknar dej redan!! :O<3

2010-06-15 @ 20:49:37
URL: http://miicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0